توسط ادوکس چهارشنبه 29 مرداد 1399 1749

ONE-KEY Milwaukee : با 5 ویژگی این سیستم بی نظیر میلواکی آشنا بشید

    milwaukee one key technolagy

     

    ONE-KEY  یک فناوری جدید و خلاقانه است که توسط میلواکی ایجاد شده. این یک پلت فرم دیجیتالی است که به تمام ابزارها و تجهیزات برقی و شارژی میلواکی پیوسته است. سیستم مدیریت ابزار مستقیماً از طریق ابزارهایی که موسوم با پاور تولز هستند کار می کند ، به این معنی که می توانید با اتصال آنها به برنامه آنلاین ONE-KEY ، تمام ابزارهای میلواکی خود را کنترل کنید. ONE-KEY کنترل کامل و دسترسی به تمام اطلاعات مهم را برای آسانتر کردن کار شما، فراهم می کند. 

    Milwaukee با این ابزار هوشمند و کلیدی منحصر بفرد این امکان را مهیا کرده تا کار سریعتر و کارآمدتر پیش رفته و بتوانید هر یک از ابزارالات خود را شخصی سازی کنید. 

    کنترل ابزار

    سیستم کنترل دریل میلواکی one key

     

    با کمک این فن آوری می توانید دریل و پیچ گوشتی های شارژی ساده و چکشی خود را با برنامه همگام سازی کرده تا بتوانید تنظیمات سرعت و گشتاور دلخواه را مستقیما در حافظه ابزار برنامه ریزی نمائید. سیستم الکترونیک پیشرفته داخل ابزار بر خروجی آن نظارت داشته، کنترل و استمرار بی نظیری با به ابزار شما می دهد.

    از آنجایی که تنظیمات و تغییرات دلخواه بر روی اپلیکیشن تلفن همراه شما انجام می شود، دیگر نیازی به برقراری ارتباط مداوم نبوده و اگر شخصی دیگر با ابزار شما در حال کار باشد به سادگی تنظیمات را از طریق برنامه بررسی کرده و یا می توانید یک برنامه کاری جدید برای آن شخص مشخص کنید.

    ردیابی ابزار

    سیستم ردیابی دریل میلواکی

     

    ابزارهایی که به این سیستم مجهز شده اند قابلیت ردیابی داشته تا دید کاملی نسبت به موقعیت دستگاه و کاری که در حال انجامش هست داشته باشید. برنامه ONE-KEY به طور مرتب در حال ذخیره سازی اطلاعات ابزارآلاتی که به آن وصل شده، هست و این کار را برای 100 دستگاه می تواند انجام دهد. این امر به شما امکان می دهد محل ابزارهایی مفقود شده را سریع مشخص کنید و مسئولیت پذیری تیم خود را نیز افزایش دهید.

    امنیت ابزار

    امنیت دریل میلواکی

     

    به کمک سیستم ردیاب، امنیت و محافظت دستگاه از سرقت را نیز خواهید داشت. با یک کلید می توانید دستگاه مفقود شده را قفل کنید. حتی می توانید دستگاه را از رصد دیگر اپلیکیشن های مجاور مخفی نمائید. بنابراین ابزار شما تنها در محدوده مشخص شده شما قرار خواهد گرفت. به این صورت دستگاه خاموش خود را حتی در شب هم تحت کنترل خواهید داشت ! 

    مدیریت موجودی

    مدیریت موجودی دریل میلواکی

     

    می توانید ابزار و تجهیزات خود را در یک محل نگهداری کنید، حتی اگر آنها در یک مکان جغرافیایی یکسان نباشند ! موضوع جالب شد نه ؟! ایجاد سیستم مدیریت مرکزی به این معنی است که می توانید تمامی  ابزارها و تجهیزات موجود در شبکه مشاغل و کاربران خود را پیگیری کنید. همچنین مدیریت موجودی به شما این امکان را میدهد که سوابق کاری را به تفصیل و به تفکیک هر یک از ابزارها و از طریق این برنامه اطلاعات تولید کننده و یا فروشندگان عضو را داشته باشید تا به راحتی بودجه خود را برای هزینه های سالانه مدیریت کنید. ONE-KEY با ثبت اطلاعات مالکان ابزارآلات امکان اشتراک گذاری فورس و آسان بین مشتری و بخش پشتیبانی را فراهم می کند.

    گزارش ابزار

    سیستم گزارش گیری از ابزار میلواکی

     

    سیستم گزارش میلواکی اطلاعات واقعی را در اختیار شما می گذارد. بدین صررت که نرم افزار M18 Force Logic 6T تنها با لمس چند دکمه همگام سازی و اتقال اطلاعات ذخیره شده بر روی فضای ابری را میسی می کند. پس شما می توانید از گزارش های دیگر کاربران استفاده کرده، آنها را دسته بندی کرده و اطلاعات اساسی را دم دست داشته باشید. همینطور این نرم افزار می تواند گزارش های اختصاصی تولید کند تا اگر مشکل خاص یا سوالی داشتید به صورت سفارشی ثبت شود.

    MILWAUKEE TICK  چگونه کار می کند؟

    سیستم بلوتوپ میلواکی

     

    نگران این موضوع نباشید که ابزار شما قدیمی هست و از سیستم ONE-KEY پشتیبانی نمی کند. میلواکی برای این معضل هم راه حل ارائه کرده. شما می توانید همه ابزارهای میلواکی خود را بر روی یک سیستم ساده ردیابی مجهز کنید. ردیاب بلوتوث Milwaukee TICK کاملا با سیستم ONE-KEY سازگار بوده و با استفاده از شبکه آن، TICK به روز رسانی های مکانی را برای ONE-KEY آماده سازی می کند. این برنامه برای ردیابی و امنیت ابزار شما از سرقت و جا ماندن در کارگاه بسیار مفید و مناسب است.

     


    اشتراک گذاری:




    نام
    ایمیل
    نظر